AkkuLog

2017. november

Tartalom


„Teljes körű szolgáltatásban hiszünk”
Kiss Péter, a METRANS Danubia ügyvezető igazgatója

Állomási tolatások már öt helyszínen
Takács Ferenc, a DB Cargo Hungária Kft. üzemeltetési igazgatója

Ígéretes az intermodális piac
Lippai Viktor, a Rail Cargo Terminál – BILK igazgatósági tagja

Szárnyal a szállítmányozás földön, vízen, levegőben

Merre tovább, szállítmányozás?
Francesco S. Parisi, a FIATA alelnöke és Iszak Tibor, az MSZSZ elnöke és a Raaberlog vezérigazgatója

Magyarország mikro- és makrogazdasági kilátásai
Vértes András, a GKI Gazdaságkutató Zrt. elnöke

Újdonságok a vámeljárásban
Szabó Károly, a NAV vámszakmai szakfőigazgatója

Országos Ipari Park Koncepció: az állami megoldás
Szarka Gábor, a NIPÜF Zrt. vezérigazgató-helyettese

Budapest lehetőségei a légi szállításban
Kossuth József, a Budapest Airport cargo managere

Trendek a Kína–Európa közötti árufuvarozásban, Magyarország lehetőségei
Pető Ernő, a ChinaCham Hungary elnöke

Hajózás és kikötők
Capt. Szalma Béla, a Magyar Dunai Kikötők Szövetsége elnöke

A globális tengeri konténeres fuvarpiac tendenciái
Szatmári Éva, a Kühne + Nagel tengeri szállítmányozási vezetője

A trieszti terminál legújabb fejlesztései
Marco Zollia, a Trieste Marine Terminal marketing- és értékesítési vezetője

A sokoldalú tengeri kijárat Délen
Borut Semrl, a Koperi Kikötő magyarországi képviselője

Új DHL Express központ a repülőtéren
Bándli Zoltán, a DHL Express magyarországi ügyvezetője

A legkisebb oroszlán

A jövő: az önvezető fuvar-lebonyolítás

Organikus és inorganikus növekedésnek köszönhető kiváló éves dinamika

Kalózok, rablók, szarkák…