ISO 9001:2015 minősítést kapott az MSTS Tolls

Az MSTS Tolls, az európai útdíjfizetési megoldások egyik vezető szolgáltatója és az Eurovignette-ek hivatalos forgalmazója ma bejelentette, hogy ISO 9001:2015 minősítést kapott a minőségirányító rendszeréért (QMS).  Az MSTS Tolls a DNV GL-től, egy nemzetközi minőségbiztosítási és kockázatkezelői vállalattól kapta a minősítést, annak elismeréseként, hogy az MSTS Tolls minőségirányító rendszere képes folyamatosan megfelelni az ügyféligényeknek és a szabályozási követelményeknek is.

Az MSTS Tolls Tervezés, Végrehajtás, Ellenőrzés és Cselekvés-cikluson (PCDA) alapuló, egységesített QMS-folyamatai és eljárásai segítenek biztosítani, hogy a vállalat megfelel a részvényesek és az ügyfelek elvárásainak, miközben folyamatosan növeli az üzleti hatékonyságot is. Az ügyfél-megelégedettséget fő célként kitűzve az MSTS Tolls az ISO 9001:2015 minősítés megszerzését a legkiválóbb minőségű, leginnovatívabb megoldások és szolgáltatások folyamatos biztosítása iránti elkötelezettsége részének tekintette.

Az ISO 9001:2015 minősítés megszerzése fáradságos és időigényes folyamat.  Az MSTS Tolls ezt a nagy presztízsű elismerést mindössze hat hónap alatt szerezte meg.

„Nagyon örülünk, hogy sikerült elérnünk ezt a nemzetközileg is elismert teljesítményt, amely azt a magabiztos üzenetet jelent a már meglévő és a potenciális ügyfeleinknek is, hogy jól végezzük a dolgunkat” – mondta Inez Berkhof, az MSTS EMEA-területi alelnöke. „A vezetőségünk és a munkavállalói elkötelezettségünk, valamint a hatékony minőségirányítási rendszerünk segített meggyorsítani a minősítés elnyerését.”

A külső ellenőrzés befejezése után DNV GL kiemelte MSTS Tolls hatékony kommunikációját és csapatmunkáját, amely a vezetőségi értekezletek megtartásától a különböző részlegekig bezárólag azt jelentette, hogy időszerű és releváns információt nyújtott az ügyfeleinek. A vállalat minden munkavállalói szintjén tapasztalható erős elkötelezettség azt jelezte a DNV GL-nek, hogy az MSTS Tolls nagyra értékeli a részlegeik és az ügyfelek közötti erős és hatékony kommunikációt.