KözútVilág konferencia

A középpontban továbbra is a minőség és a növekedés

A középpontban továbbra is a minőség és a növekedés

A DHL Express új vezérigazgatója, John Pearson pozitív fejlődést vár a globális express piactól és a vállalattól, mely a határokon átnyúló e-kereskedelemnek, a rohamosan fejlődő digitalizációnak és az egyes iparágakon belül elfoglalt erős pozíciónak köszönhető.

Pearson, aki 2019. január 1-jei hatállyal az igazgatóság tagja, fontos szerepet töltött be a DHL Express legutóbbi 10 évének sikertörténetében, és 2019-ben és azon túl is növekedésre számít a vállalatcsoport Express divíziójában. A pozíciót korábban Ken Allen töltötte be, aki most az újonnan létrehozott DHL eCommerce Solutions részleg vezérigazgatója lett.

„Örülök, hogy John Pearson csatlakozik a csoport igazgatótanácsához – nyilatkozta Frank Appel, a Deutsche Post DHL vállalatcsoport vezérigazgatója. – John nagy tapasztalattal és mély ismeretekkel rendelkezik az Express iparágat illetően. Széleskörű operatív tudása és üzleti tapasztalata a divízióban biztosítja a DHL Express sikeres növekedési pályájának fenntartását.”

A DHL Express célja, hogy a következő évek világkereskedelmi fejlődését kiaknázza a 220 országot és területet lefedő páratlan hálózata segítségével. A növekvő e-kereskedelem eredményeként Európában, az Egyesült Államokban és Ázsiában a piacok folyamatosan gazdasági növekedést mutatnak és jelentős potenciált jelentenek a határokon átnyúló expressz szállítás területén. Ezek a piacok továbbra is a B2B alapú logisztikai szolgáltatások gerincét képezik majd az olyan ágazatokban, mint az autóipar, az egészségügy, a pénzügyi szolgáltatások, a kiskereskedelem és a technológia.

„A DHL Express az elmúlt 10 évben nagy sikereket ért el, az árbevétel éves növekedése jelentősen hozzájárult a teljes vállalatcsoport eredményéhez. Ezt a fejlődést a minőség iránti elkötelezettségünk, a világszerte 100 ezer alkalmazottunk elhivatottsága és az ügyfélközpontú kultúránk hajtotta – mondta John Pearson.– Büszke vagyok arra, hogy az Express-t a következő szintre vihetem. Az összes létező csatornát felhasználjuk arra, hogy magas szintű növekedést érjünk el. Korszerűsítjük regionális és interkontinentális légi flottánkat, továbbra is befektetünk nemzetközi infrastruktúránkba és innovatív technológiáinkba, miközben biztosítjuk a szállítási folyamatok összehangolását ügyfeleink igényeivel, ezáltal fenntartva a kiváló ügyfélélményt és elégedettséget.”