2018. január-február

Tartalom

Szállítmányozói gondolatok az ország házában
Iszak Tibor, az MSZSZ elnöke

 

A kereslet stabil, és növekszik
Wáberer Lívia, a BILK Logisztikai Zrt. vezérigazgatója

„Egy nyelvet beszélünk az új tulajdonosunkkal”
Turi Gábor, a PULTRANS Vasúti Szállítmányozási Kft . ügyvezető igazgatója

Verseny helyett együttműködés
Nemzetközi vasútszakmai tanácskozás

Vasúti szállítmányozás vevőszemmel
Szalay Zsolt, a MOL Nyrt. logisztikai vezetője

A vasút szerepe az acélipari szállításokban
Evgeny Tankhilevich, az ISD Dunaferr Zrt. vezérigazgatója

A szállítmányozás kulcsa a hozzáadott érték
Vásárhelyi Árpád, a Rail Cargo Austria értékesítési vezetője

Terepen sem vall szégyent
A Scania építőipari XT járműcsaládja

Tovább fokozódik a raktérhiány
A TimoCom fuvarpiaci barométere

Szenvedéllyel szolgáltatni
Zafer Özkök, a GEFCO Magyarország ügyvezető igazgatója

Egyre nehezebb helyzetben a magyar fuvarozók
9. Nemzetközi Közlekedéslogisztikai Konferencia

„A cargo stratégiai fejlődési lehetőség és cél”
Budapest Airport Zrt.

Felértékelődik a logisztika
Bándli Zoltán, a DHL Express Magyarország ügyvezető igazgatója

A legjobban teljesítettek Ferihegyen
Cargolux

Vége a magányos repülésnek
Nemzetközi kitekintő

Vihar egy konténer vízben
Fluvius