NavigátorVilág – Vasúti fuvarozás online konferencia

Kinevezték az Intelligens Mobilitás európai részlegének első igazgatóját a Fordnál

Az új igazgató Steven Armstrong, a Ford Európa elnök-vezérigazgatója és John Larsen, a Ford Intelligens Mobilitás globális tevékenységeiért felelős alelnökének közvetlen beosztottja lesz. Munkájának központi eleme a jövőbeli európai mobilitási megoldások kidolgozása, illetve a Ford Intelligens Mobilitás londoni innovációs irodájának irányítása lesz.

Sarah-Jayne Williams a Ford of Europe Intelligens Mobilitás európai részlegének első igazgatója. fotó: Ford

Sarah-Jayne feladata lesz a Ford egyre hangsúlyosabb jelenlétének megteremtése a mobilitási piacon, valamint a legnagyobb európai városok igényeinek megfelelő új közlekedési kezdeményezések irányítása. Az európai várostervezőkkel, tömegközlekedési vállalatokkal és helyi közösségekkel – valamint a Ford globális City Solutions csapatával – együttműködve azon fog dolgozni, hogy megoldásokat találjon a nagyvárosok és a városokban élő emberek folyamatosan változó igényeinek kielégítésére.

Az elmúlt 14 évben Sarah-Jayne egy globális üzleti konzultációs cég, a BearingPoint munkatársa volt, ahol az autóipari csapatot vezette. Munkája során OEM-vállalatokkal és autóipari lízingszolgáltatókkal együttműködve tervezett és hozott létre új üzleti modelleket, digitális stratégiákat és szolgáltatásokat.

Sarah-Jayne a diverzitási programokban is aktív vezetőként működött, többek közt a BearingPoint társadalmi felelősségvállalási tevékenységeit szervező BearingPoint Alapítvány létrehozásával. A konzultációs cég előtt Sarah-Jayne a Motorola üzleti és technológiai átalakító programját irányította.

Több tanulmányt is publikált az egymással kommunikáció autókról, az adatvédelemről, a digitális vásárlói szokásokról, a világ vezető digitális szervezeteiről, és társszerzője volt a “Vásárlói paradoxonok egy digitális világban” című könyvnek. Emellett ő a legutóbbi nyertese a Menedzsment Konzultációs Szövetség által odaítélt Év Marketing-tanácsadója díjnak, és tagja volt annak a csapatnak, amely a Jaguar Land Rover márkával közösen 2015-ben elnyerte a Menedzsment Konzultációs Szövetség díját az egymással kommunikáló autók legjobb digitális és technológiai projektjéért.