A Budapest Airport elnyerte a Routes Europe marketing díját

A Budapest Airport elnyerte a Routes Europe marketing díját

Kiterjedt B2B marketing erőfeszítései elismeréseként a Budapest Airport tegnap este elnyerte a Routes Europe  légiközlekedési konferencia Marketing Díját. A magyar főváros repülőterének a győzelmét mintegy 1200  légiközlekedési szakember jelenlétében hirdették ki, a Routes Europe Bilbaoban megrendezett gálaestjén. A Routes  Europe azt követően ismerte el a Budapest Airport intenzív járatfejlesztési erőfeszítéseit, hogy – egyebek mellett a  folyamatosan megújuló marketing tevékenységeknek köszönhetően – az utasforgalom 51 egymást követő hónapban  mutatott erőteljes növekedést, ráadásul ebből 36 esetben az emelkedés kétszámjegyű volt. A magyar légikikötőt a  világ több száz repülőtere közül jelölték a díjra, és – legutóbbi, 2011-es győzelmét követően – a 4 és 20 millió közötti  éves utasforgalmú repülőterek mezőnyében, ösztönzőprogramjainak és következetesen kreatív marketing  kampányainak köszönhetően ismét a legjobbnak bizonyult.

A Routes Europe Marketing Díj a légikikötők által végzett marketing tevékenységek legrangosabb elismerése a  légi közlekedési iparágban. Ezt pedig a legfontosabb felhasználók, azaz maguk a légitársaságok tudják a legjobban  megítélni, hiszen ők a repülőtéri marketing kezdeményezések célközönsége. A jelölt repülőtereket értékelő  légitársaságok Budapest esetében a megvalósított marketing tevékenységek jelentős hatásait díjazták, amik révén  2017-ben az átlagos havi utasforgalom 14%-al nőtt, az éves adat pedig a repülőtér történetében először lépte át a 13 milliós küszöböt. A Budapest Airport az elmúlt tizenkét hónapban 31 új útvonalat és 20 új célállomást nyitott, az  elmúlt 5 évben pedig nem kevesebb, mint 34%-al növelte a járathálózatában szereplő desztinációk számát.